Hamide29 Herkese merhaba. Sevgili anneler Adana Acıbadem hastanesinde Erdal candana sezeryan olmuş Olan var mı olduysanız nasıl geçti memnun kaldınız mı veya bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim