Ben 3 aylıkken bir dişimi 27 haftalıkken bir dişimi çektirdim canım devlet hastaneleri jinekoloğundan izin belgesi istiyor ama özel kliniklerde çekim yapılıyor belgesiz. Benim doktorum çok tecrübeli biriydi ve çekti iltihaplı olmasına rağmen hemde. Bikirim o diş ağrısını gecelerce uyuyamadım içmediğim ağrı kesici kalmamıştı o kadar gözüm karardı sen düşün. ama sağlıklı bi gebelikse erken doğum riskin yoksa çek kurtul.