_Merveozdemir_ Bahar4516 canım benimde 37 haftalıkken vardı ve çok akıntım oluyodu fitil verdi bana ondan bi tane kullandım kanama yapmıştı yan etki yaptı yani sonra kullanmadım tabi ama o bi tane fitilden sonra akıntım olmadı nasıl fitilse artık 😄
musti28 Bahar4516 antibiyotik benim doktorum vermedi vermem de dedi ama tek kullanımlık toz verdi onu kullandım maalesef son haftalarda bu enfeksiyon öldürüyor insanı zaten ağırlaştık iyice 😞
eda10 _Merveozdemir_ bende şu an fitil kullanıyorum pembe kan gelıyo yarın doktora gidicem cok kötü yaptı beni fitil
_Merveozdemir_ eda10 ben öyle düşündüm 2 gün sonra kontrolüm vardı hiç endişelenmedim çünkü belli yani büyük olasılıkla yan etki yapmıştı bide idrarımı yaparken yanma oldu fitilden sonra o yüzden öyle düşündüm gittiğimdede doktoruma sordum oda yan etki yapmış kullanma dedi öyle oldu canım
Deletedmom95 Benimde enfeksiyonum çok ilerlemişti. Düşük tehlikesi yasadım kanamam oldu iki gün hastanede yatış yaptım. Serumlarla ilaçlarla düzeldi. Antibiyotik vermeyeceğim enfeksiyon geçti dedi. Doktorunuz veriyorsa için bence enfeksiyon çok ilerlemesin 🙄
Nazlii_ Canım ben 32 haftalığım antibiyotik kullanıyorum idrarda yanma yoktu akıntım vardı ve sürekli WC gidiyordum iltihapmış şimdi kullanıyorum bakalım 🤔
Nazlii_ Bahar4516 canım doktorum olduğum yerde çok sevilen iyi bir doktor. Kullanmadan önce yine de tereddüt ettim sağlık ocağını ebeyi aradım sordum enfeksiyon erken doğuma sebep oluyor bu durum da antibiyotik kullanmak daha doğru dedi. Bende kullanmaya başladım
Nazlii_ Bahar4516 geçmiş olsun canım nasıl oluyor neden oluyor enfeksiyon anlamıyorum 😣 o kadar da çok afedersin temizliğe de o kadar dikkat ediyorum sık sık çamaşır değiştiriyorum ama olacaksa oluyor 🥺