Merhaba anneler…
16 haftalık hamileyim bugün doktora gittim doktorum bebeğimin çok aşağıda olduğunu ve hamile korsesi kullanmam gerektiğini söyledi ama biz bu korsenin nasil birşey oldugunu anlamadik bir sürü çeşidi var aranızda kullanan var mı doktorum kilot şeklinde olanda var normal bel icinde dedi ama birsürü o çesit korse var acaba kullanan olduysa yanıtlayabilir mi rica etsem?