Herkese merhaba .. Hamilelikte böbrek genişlemesi yaşayanlar ağrıyı geçirmek için ne yaptığı konusunda deneyimlerini paylaşabilir miii?? Ve böbrek genişlemesi durdurmak içi? yapılabilecek birşey var mı??? Herkes bu konuda fikirlerini deneyimlerini paylaşırsa çok sevinirim ..