Mhtpctn 13+5 deyım bel ağrım var normalmi . Süreklı evdeyım uzanıyorum bugun ılk defa carsıya cıktım ust bas almaya 1 saat gezdım belım asırı agrımaya basladı ozellıkle ayakta durunca normalmi
Bahriye06 Mhtpctn benim bel ağrım ilk günden başladı 16 +6 oldum hala devam ediyor erkek bebek bel ağrısı yapar dediler inanmadım bugün öğrendim bebeğim erkekmiş ☺
PinarY Bahriye06 Kız da yapıyor canım😂 Hamileliğimin ilk zamanlarından beri bel ağrısı bela oldu başıma. 33. Haftamdayım hala bel ağrım var 🤷🏼♀️😂
PinarY Bahriye06 Kişiden kişiye değişiyordur belki bilemem ama ben en başından beri çekiyorum bel ağrısı. Hatta şu an son zamanlarımdayım bazen yattığım ya da oturduğum yerden kalkamıyorum bile😂