Busraasafekinci Kasılma olduğu zaman üst kısım sert alt tarafı ise yumuşak, bu normal Bi durum mu kızlar?
Mom20_ Busraasafekinci benimde oyle bende 37 +4 haftalik hamileyim karnimin asagisi yumusak ust tarafi sert ama nedenini bilmiyorum
musti28 Busraasafekinci o sertlik bebeğin poposu Canlar ☺️Dönmüş olmalı benimki dün döndü 35+6 yız dünden beri aynı şeyi yaşıyoruz arada vuruyorum poposuna pamuğumun 😊
Elifboztug Busraasafekinci evet poposu var orda oksayin sonra pit pıt yapin elinizle hissetsin 🙂 dogunca ayni haraketi yapinca güluyorlar 😁
Busraasafekinci Mom20_ Tugce_61 daha önce hiç dikkat etmemiştim ama bugun ilk defa dikkatimi çekti. Üst tarafı komple taş gibi. Ama alta dokunuyorum, göbek deliğinden aşağısı yumuşacık. Acaba kanala mı inmedi ondan mı
Mom20_ Busraasafekinci ben dun kontroldeydim benimki kanala baya inmis hatta dunden beri miralim hic yok suyum falan gelirde fark edemem diye korkuyorum
Busraasafekinci Mom20_ kaç haftalık tam olarak, sancıların var mı. Bide doktoruna sordun mu bu durumu
Mom20_ Busraasafekinci 37+4 haftaligim yurtdisindayim adamlar herseyi normal buluyo sikayetlerimi gic dinlemiyo ultrasyondan bakip hersey yolunda diyip yoluyo gecen hafta nisanim geldi hatta bi 10 gun oldu tansiyonumu olcuyom surekli yuksek cikiyo hic halim yok midem asiri derece bulaniyo bide surekli iki dk da bu lavobodayim idrar gibi beyaz su geliyo ama cok su iciyom diyemi oyle bilmiyomki adet agrisi gibi sancim vad kac gundur
2kizanasi Sert hissettiğiniz yer bebeğin poposu olmalı, benim kızım öyleydi 33ten itibaren baş gelişti :)
Denser12 Busraasafekinci hareketlerinde azalma var mı bizde eskiye göre çok az hareket ediyor korkuyorum
Mom20_ Busraasafekinci bana gorede normal degil ama doktora gore normalmis amin insallah rabbim hepimize hayirli dogumlar basip etsin insallah🥰🤲
Busraasafekinci Denser12 evet var ama korkulacak bişey yok büyüdü yeri daraldı diye hareket alanı kısıtlı. Sende korkma canm :)