Kaderekin ay çok güldümm 😄😄 posta girmiycek olan varsa bile 50 haftalık nasıl olur noluyo diye meraktan gircek şimdi herkes 😂😂 bende 39+3 deyim suniden çok korkuyorum inşallah kendi sancımla giderim doğuma diye dua ediyorum bekleyelim suni sancı alanlar ne dicek bakalım 🙄🙈