ElifffffffT hamileliğimin ikinci trimesterinden beri diş ağırdı çekiyorum. İki-üç günde bir yokluyor bazen dayanılmaz oluyor. Parasetamol ağrı kesicileri alabileceğim bana da söylendi ama şu ana kadar toplam iki kez parol aldım o da en son radde.
günahsız, tertemiz bir melek insan dayanmak istiyor ve bu içgüdü gittikçe güçleniyor.
37+4’teyiz bizde, siz ne durumdasınız sevgili, saygılı anne adayı ?(: