Aryamomy Mutlu_hamis canım bende 3gun once oldum o gun hic hissetmedim hareketini dunde cok fazla hissetmedim bende cok korkmuştum ama suan hissediyorum sukur tabi asıdan once daha hareketliydi aslında anlamadım ama endişelenme derim😇
Unsalinn_Annesii Mutlu_hamis aşıdanmıydı bilmiyorum zaten o haftalarda bebek hareketi düzensiz oluyor ama 23 haftalıkken 2. doz aşımı olmuştum hareketleri çok azalmıştı ama bi kaç gün sonra normale dönmüştü
Mutlu_hamis Unsalinn_Annesii evet nadir çok hissediyodum ya o aşı çok kuvvetliymiş zaten baya yaktı halada ağrıyo
Unsalinn_Annesii Mutlu_hamis evet kolda ağrı yapıyor ilk dozumda 1 hafta falan ağrımıştı 2. dozumda 3 gün falan ağrıdı sonra geçti başka bir sıkıntım yoktu şükür
Unsalinn_Annesii Mutlu_hamis canım bünyeden bünyeye fark var benim 1 hafta sürdü senin belki hemen geçer yada daha fazla sürer her gebelik farklıdır ve kişiye özeldir kıyaslama kendini kimseyle takma kafana üzerinde yatmamaya çalış çabuk geçer ☺