1 saat önce işten geldim baktım çamaşırımda kan var ve kurumuş gibi. O yüzden kırmızıydı kahveye mi döndü kahve miydi bilmiyorum ama tuvaletimi yaptıktan sonra peçeteye de açık pembe leke geldi biraz. Karnımın alt kısmında sızı gibi de bir ağrı var. Doktorla konuştum sabah erkenden gel bugün yat dinlen dedi. Yaşayan var mı aranızda böyle bişey. Sabahı zor ederim gibi. Çok korktum 😔