Snszasla benimde bu gebeliğim kimyasal sonrası oldu, 9. haftadan beri kanamalarla uğraşıyorum hayırlısını diliyorum sadece elimden gelen herşeyi yaptım takdir allahtan 🤲🏼 Sizde sıkmayın canınızı, elinizden geleni yapın gerisini allaha bırakın, doktorum bana dediki bir bebek düşecekse onu asla engelleyemeyiz ama o ben doğucam dediyse halterde kaldırsanız dünyaya gelir o yüzden üzülmeyin