Habibela merhaba, bende tip2 diyabetim. Bugune kadar bircok ozel hastanelere ve oZel muayn. Doktorlarina gittim beni hep kardiyoloji ve norolojiye yonlendirdiler. İstanbulda oruruyorsaniz bezmi alem universite hastanesinde mahmut muzaffer ilhan diye bir yard doc dr var. Okadar memnunum ki.. suan anneannem teyzem ve babamda onun hastasi. Cok iyi yonlendirmeleri var ayda 1kez cagiriyor. İmkaniniz varsa gidin mutlaka bir gorusun derim. Biraz yogun calisiyor ama inanin bi aksilik oldugunda yada suphelendigi bi durum varsa hemen yatis yaptirip hastanede gunlerce sizinle ilgileniyor