Meliha3534 selam kizcelerim.37.haftama girmis bulunmaktayim.2 gun once kontrlum vardi 15 kg almisim.bebekte 2700 olmus.doktorum 1 hafta geri gibi ama normal dedi.iri biri olmadigin icin dedi.sizler ne durumdasiniz? Kac kilo aldiniz.bebisleriniz kac kilo olmus?
Nesizade05 Meliha3534 benimde 36. Haftadayım 2750 canım doktor doğana kadar 3 kilo olur normal dedi zaten net değil ki %100 ölçümler
Mom20_ Meliha3534 bizde dun kontrole gittik ben zayiflamisim 2 kilo vermisim bebekde 2950 gram dedi doktor daha doguma var dedi ama karnim baya asagida kizlar İlk gebrligim kimsem yok yanimda ailemden cok korkuyorum suyum gelirse fark edemem diye
Nesizade05 Mesela 10 gün önce gittiğim başka bir doktor 2750 demişti 2 hafta önde gidiyor dedi bu doktor da öyle bişey yok dedi düşün arada on gün var ve kilo aynı çıktı 2 farklı hastanede