Aysegull00 dalin ile yıkadım ben ama bilmiyordum bazıları çamaşır makinasını önce sirke ile çalıştırıp temizleyip sonra eşyaları beyaz sabunu rendeleyip detarjan haline getirip yıkıyormus hem böle daha katkısız oluyormus bende sonra öğrendim fikrin olsun...