EBruAkbayrakKarahan Mrb anne adayları kullandığınız ve memnun kaldığınız çatlak oluşmaması için kremler varmıdır tavsiye edebileceğiniz🙏🏻💗
Ilknur911 EBruAkbayrakKarahan Lierac kullanabilirsin canım ben 14. Haftadan beri kullanıyorum 38. Haftamdayım hiç oluşmadı çatlak flan
EBruAkbayrakKarahan Ilknur911 çok teşekkür ederim daha bebiş küçük ama yine de kaşıntılarım başladı. Peki bir zararı varmıdır yani doktora sormam gerekir mi
Onetreehill Palmer’s harika bir krem! Ben 2. Aydan beri sürüyorum, keşke göğsüme de sürseydim. Karnımda yok ama göğüslerim çatladı:/
EBruAkbayrakKarahan Onetreehill benim de kaşıntılarım başladı oyüzden geç olmadan almam lazım çok teşekkür ederim😘💗
Ilknur911 EBruAkbayrakKarahan Yoo için rahat olsun canım banada doktorum önerdi en iyisi bu diye 😉 bende işe yaradı inşallah sizede yarar