29+6 da ikizlerimi doğdum yaptım hayalim Di pusetlerine koyup onları sağıma soluma alıp götürmek… Yarım kaldı puset değil siyah poşetle cıkardım tek yumurta ikiz kızlarımı kalbim sızlıyor 3 ay Olcak.. 645 gram dı karnımda ölen kızım aselim küveze girip 1 hafta direnen kızım Asyam 1480 gram dı böbrekleri etkilenmişti kardeşinden en başından beri riskli bir gebelikti kalbini durdurmak istediler hayır dedim Allah verdi o alır öyle oldu şükür elhamdülillah cennete ikiz şefatcilerim var. Yüreğim de ki ateş cok başka kızlarımı özlüyorum 😔