35gg_ Merhaba kızlar herkes diyo ki tetanoz aşısı erken dogum riski yapıyormuş. Doğrumu acaba. 3 arkadaşım yaptı 3 de erken dogum yaptı. Bnmde ilk gebeligim bilgim yok. Tecrübeliler bilgi verir misiniz :)
1994ozg 35gg_ nerdyse tüm hamileler oluyor hepsi erken doğum mu yapıyo yani 😀 kesinlikle yaptırılmalı 2.dozu bu sabah oldum tereddüt etmeden
Gamzedngdn 35gg_ 37+3 deyim iki dozu da vuruldum her hamilenin olması gerekir aşı bir şeyleri tetiklemiyor doğum zamanı bebek ve vucütla alakalı aşıyla değil canım 🙂
Bsrlmnemr 35gg_ hemen hemen herkes oluyor aslında ben yaptırmadım ama bende 40 derece ateş yapmıştı bir kere o sebeple vurulmadım ama erken doğumu bilmşyorum
NazYas Doktorunun ne dediği önemli herkesi bir kenara bırakın herkes her şeyi söyler, ben aşılarımı 30. ve 34. haftalarda oldum (gebeliğimle ilgili sorunlarım vardı) Allah’a şükür bir sıkıntı yaşamadım 40 olacağız daha doğmadı 😊
1994ozg Aysem_80 2.doz oldum ikisinde de zerre bişey hissetmedim ne vurulurken ne de sonrasında canım
Giz4110 Aysem_80 canım ateş değil de 2 gün hafif ağrıyor tercihin az kullandığın taraftan yaptır solaksan mutlaka sağ koluna yapsınlar mesela 😊
a_gzde İkinci dozu hala yaptıramadım. Sağlık ocağındaki aşıların son kullanma tarihi bitmiş gelmesini bekliyorum 🙄
hafsahamza Canım eğer gebelik riskli ilerliyorsa yapılmıyo bende rahim ağzı kısalığı var sürekli erken doğum yapıyorum ve tetanoz aşısı acılmayi tetikliyo 2 gebelikte yaptırdım 2 sin de de acılmam basladi ama bu normal gebelerde etkilemiyo ben Zaten acilmaya meyilli rahmim sadece tetikliyo o yuzden riskli gebelere onermiyolar gebeliginde bi sıkıntı yoksa boşuna korkma canim