cnntylmz ****kizlar selam 37 gün önce kurtaj oldum ama adet olamadim bi kac gündür kahvrengi akinti geldi ama az geldi . Normal mi acaba basina gelen var mi?
Deletedmom320 cnntylmz ben 42. Günde adet olabilmiştim ancak 45 günü geçerse muayene için doktoruna gitmende fayda var
papatya35 ben 32 gün sonra olmuştum. Kürtaj sonrası adet gecikmelerinde, rahim içi yapışma olmasından şüphe edilebiliyor. ama 45e güne kadar adet gelebilir. gelmezse doktorunuza danışın derim
yagmur91 cnntylmz aslında o regli başlangıcı bende düşük yaptım. Kanamam bitti regli zamanı kahve akıntım oldu. 2-3 gün zannettim düşük kanaması devamı sonra yoğunlaşınca anladım regli olmuşum şimdide reglim bitse diye bakıyorum hala 3-5 damla geliyor 10 gün oldu.