Uzm-Nurse Kızlar bacak arasındaki çıkıntı üçgen ve sivriyse kız oluyor genelde dedi doktor fakat erkek bebeklerde sivri değil oval gibi oluyor dedi . 12 haftalığım ama tek yorum buydu 😞 duydunuz mu hiç
Nur5495 Uzm-Nurse nasıl yani? 12.haftadan sonra cinsiyeti değişen çok oluyor, bence en sağlıklısı 16.haftayı beklemen
Babyy1S Uzm-Nurse 12+3 bugun gittim kordon bagı bacak arasından dolayı goremedik ihtimal de vermedi rikse atmadı 😁 haftaya tekrar gidicez sizde öyle yapın derim görmeden inanmıyorum sahsen ben dediginizide ilk kez duyuyorum
Emineerd Uzm-Nurse canım doktor sana bu haftada cinsiyeti söylese bile çok kendini alıştırma zaten daha erken yani
Merhaba18 11+4 gittim iki dr birincisi bacağı kapalı tahminim yol haftaya gel dedi diğer dr da bacağı kapalı ama yüzde 70 kız dedi bi acı var ona bakıyoruz dedi. Anlamadım bende kendimi alıştırmıyorum