Mesevda Bugun kontrolum vardı hanımlar doktorum b12 eksık oldugunu 5hafta boyunc igne dedi sizin bi öneriniz var m beslenmeye dair
Ahsend49 Mesevda benim de oldum olası b 12 vitaminin düşük çıkar hamileliğin başında ki kan tahlilindede eksik çıktı . İlaç falan içmedim b12 için et ye et suyuyla çorba yap iç haftada 2 3 defa et yedinmi bişey olmaz inşallah ♥️ Vitaminde olsa ilaç bana çok saçma geliyor . İğne vurulma bence eti bol tüket . Benim şuan kullandığım omega ilacı var sadece kalsiyumda yazdı ama onu çok içmeyi düşünmüyorum Yinede kimyasal sonuçta korkuyorum omegayı mecbur içiyorum çünkü bu mevsimde balık yemek zor
Rabia95 Mesevda bende b12 iğnesi kullandım, doktorunuz iğne önerdiyse değeriniz çok düşük demektir. B12 eksikliği gebelikte bir çok üzücü sonuç doğurabiliyor. Süt ürünleri, kırmızı et tüketmeye çalışın 🙏🏻
Sirkencubin Mesevda iğne olan form siyanokobalamin form. Kanda değeri yükseltse de biyoyararı düşüktür. Onun yerine dil altı tablet halinde olan metilkobalamin formu var. Doktorunuza bunu bir danışsanıza. Kullanımı çok daha pratik. Özellikle ağzınızda aft filan oluyorsa da çok etkili .
Sultangonul Mesevda benimde b12 im düşüktü gebeliğimi öğrendiğimde. Doktor önce ilaç verdi ama bulantılardan dolayı içemedim. Sonra iğne verdi en iyi iğneyle düzelir dedi. Kullandım çok şükür düzeldi. Ben et balık tüketen biriyim ama öyleyken b12 im düşük çıktı. Bazı vucutlar çeviremiyor besinleri vitaminlere. Birazda bünyeyle ilgili bu durum. Gebelikte vitamine çok ihtiyaç var ben öyle düşünüyorum.
Mesevda Ahsend49 aynen canım haklısın çok bnde igne ve ilaç yanlısı degilim çok beslenmemi defiştirecgim artık 🙏🏼
Fata2014 Bende geçen kan sonucunda eksik çıktı sağlık ocagı doktoru kadın doğumcuya bırakıyoruz biz kullan yada kullanma tavsiyesini dedi 😒 bende daha kadın doğumcuya gidemedim akşam giderim belki
umay16 Bende ilacını kullanıyorum şuan kesinlikle kullanılmalı b12 ihtiyacı evet etten ama günde bir kilo et yemek lazım ihtiyacı karşılamak için .tıbbı destekleri ihmal etme bence canım
Boncukk-5 Ne kadar et yersem yiyim bende vuruldum baya düşüktü değerim şimdi 2 tane kaldı 🤔 bence aksatma ben birde decavit içiyorum hamilelik sonuçta bebek senden kullanıyor vitaminleri sen almazsan o vitaminleri çok halsizlik olur
Mesevda Sultangonul haklısın canım öle zaten bnd cok tüketen biriydim bi dönem mide bulantım olunca tiksindim resmen yiyemedm balik yumurta tavuk şimdi geçti tiksinmem ama çeliyoruz malsef 🙈