Dzeyy ben kanamalı bir hastaydım başından beri ,enfeksiyon o yüzden olmuş..son dönemlerde kasılmalarım başlamıştı ve çok sıktı artık içerde kalan pıhtılar düşüyordu ,doktor hemen çağırıp ölçüm yapıyordu rahim ağzı yerinden oynamamış diyordu.. kasılmaya takılma diyordu ama sonra 2 gün doğum sancısı çekmişim bir sabahta suyum geldi pat diye ..bebekte enfeksiyon değil bende vardı patoloji malesef sonuçsuz kaldı ama tahminler o yöndeydi.. birde 3 kere suni sancı verildi ona rağmen açılmam hep 1 cmdi 6 saatte doğum yaptım..haftaya gitcem inşallah bir sorun yoktur .. ağrı sürekli değil ama arada bir bazı günler yaşıyorum ..26 da bırakcaz ölçümü dedi doktorum..birde bana yürüyüş falan yap diyor epeydir yürüyorum ben çok şükür açılma olmadı ama bu hafta tedirginim yürümem heralde 🙄