Gebelikte hormon dengesizliği oluyor tsh yüksekliği bebeği etkilemiyor t3-t4 değeri bebeği etkiliyormuş , bir de ben tiroit ameliyatı oldum her gün ölene kadar ilaç içicem yani ilk gebeliği öğrendim tahlil yaptırdım tiroitim 27 ye çıkmış seninki yüksek değil yani endişe etme 😊 ilaçla düzene girer gebelik tiroiti olmuş seninki