Merhaba
34 haftalık hamileyim ne zaman kan degerlerime bakılsa kan değerlerin düşük diyor sağlık ocağı doktoru kan ilacı veriyor dün gene yaptırdım test bugün de aynısını dedi kan değerlerin çok düşük dedi 2 kutu hap ve 10 tane iğne verdi ve doğumdan sonra da kan ilacı kullanacaksın dedi böyle bir durum olan var mı