Merhaba sevgili anneler öncelikle burada çook güzel doğum hikayeleri okudum hep dua ettim çok ümitlendim normal doğum yapıp evladımla beraber o doğumhaneden çıkmak hayalimdi derken 39. Haftamda sancılarım başladı kasılmalar beş dakikalara düşüyordu hareketlerinde azalma görüyordum sürekli hastaneye git gel derken nst de sancılarım çıkıyor tabi doktor çarşambaya kadar gelmezse suniyle doğumu başlatıcaz dedi tabiki oğlum gelmedi 😂 çarşamba sabahı sancılarım başlamıştı hazırlanıp saat 7:30 da hastaneye gittik yatışımı yaptık annemle sancı odasına geçtik 8:30 da suni verilmeye başlandı açıklık 0 rahim ağzı etli doktorum rahimdeki zarları sıyırdı çok canımı acıttı bu doğumun başlaması içindi ondan sonra nişanım geldi devamında kanamam oldu sürekli alttan muayne oluyordum ve muayne beni mahvediyordu bağıra bağıra dönüyordum her seferinde çünkü ebenin eli çok ağırdı derken sancılar artmaya başladı açıklık 3 cm suyumu patlattılar bebeğim karnıma kakasını yapmış sancıya devam ettik öğlen oldu ben artık dayanamamaya başladım tekrar muayne oldum 5 cm sezeryana alın diye yalvarıyordum artık doktorum almadı normal yapabilirsinn dedi epidural yaptırdım o anki rahatlamayı anlatamam kim bulmuşsa allah razı olsun akşama kadar 5 cm devam etti doktorum suniyi durdurdu biraz dinlendim çünkü önceki gece heyecandan uyuyamamıştım bir saat sonra tekrar başladık yarım saatte açıklık 7 cm oldu saat artık akşam 19:30 olmuştu ben plates topunda hareketler yapıyorum yürüyorum suquat yapıyorum tekrar muayne oldum açıklık aynı aradan saatler geçti en son 23:30 yine açılma aynı doktorum da bir kaç hareket attı bunları yap diye eğer yarım saat içinde açılma ilerlemezse sezeryana almak zorundayım bebeği daha fazla riske atamam dedi başımdan aşşağı kaynar sular indi 16 saat sancı çekmiştim ve 20 saatten fazla aç kalmıştım ağlamaya başladım bir yandan dua ediyorum tekrar muayne oldum açıklık değişmemiş sezeryana alıyoruz dediler hazırladılar beni götürdüler o kadar moralim bozuktu ki ameliyathaneye girdik belimden epiduralim vardı zaten ordan tekrar uyuşturdular tamamen uyuşmamı beklediler ve başladılar ben keserken biraz sızlama hissettim durdular sonra tekrar devam saat 00:30 da oğlum çıktı onu görünce herşeyi unuttum o kadar güzel bir duygu ki anlatamam doktorum çok güzel fotoğraflarını çekti doğduktan sonra hemen yanıma getirdiler allahım şükürler olsun dedim rabbim herkese nasip etsin ama kolay bir doğum tabiki sezeryanda ilk günüm biraz zorlanıyorum yürümekte kalkmakta ama ne olursa olsun oğlumu kucağıma aldığımda herşeyi unutuyorum 😍😍 benim için dua eden ve dua isteyen herkese dua ettim Allah razı olsun hepinizden ☺️