Mine8191 Kızlar kasıklarım ağrıyınca genelde sol da ağrım oluyor dinlence geçiyor şükür böle olan var mı yarın kontrol günüm çok heyecanlıyım 5. Gebeliğim yavrularım hep düştü 😔🙈
ecembugra53 Mine8191 cok geçmiş olsun canım kasıkta agrı olması doktor bakması laxım bişeu demek yanlış olur
Mine8191 Salser1985 sebep yok bi tanesi için genetik hastalık dedi bi srü şey yapıldı ama nasip şuan sancı yok yorulunca oluyor sanırım normal mi acaba yarın gdcm inşallah
Ezgi_3434 Mine8191 cinsiyet öğrendin mi canım kaç kişi duyduysam solda erkek oluyor benim de ağrıyordu sol tarafım