Esra_gunes Gencdijle sanci belden baslayip bacaklara dogru iner tam bir adet sancisi gibi kasilma karinin sertlesip birakmasi vajinaya dogru su an 37 haftalik hamileyim ve asiri derecede kasilmam oluyor ama sancim yok
Aysema Gencdijle Ikiside aynı şey. Dr banu çiftçinin doğum ile ilgili vidosu var oldukça açiklayici izleyebilirsiniz. Karnınız birden sertleşiyor sanki bıçakla yırtılıyouş gibi bir his benim hissettiğim. Tabi bu tanımda kisiden kisiye göre değişir.
Aslihusein Gencdijle kasılmayla doğum sancısı arasında dağlar kadar fark var yani anlatılmaz öyle söylim 2. Gebeliğim benim belden giriyor korkutmak istemem 5 dkkada bir gelir ve dayanılmaz bir ağrı olur Rabbim bi avazda kurtarsın inşallah
Aysema Gencdijle Evet o durum baya can yakici. Nst de kasilmalariniz ne durumda ? Ben 38+3 duzensiz cikiyo 😖
Gencdijle Aysema Ben yurt dışındayım, nst için iyi diyor doktorum. Dilim olmadığı için çok detaylı soramıyorum:(
Ern Gencdijle bende aynı şeyden müzdaribim canım 😞 34 haftalığım 45 e yakın sancım çıkıyor aöa doktor normal deyip yolluyor Türkiye de böyle sayı görünce doktorlar hemen önüne geçmeye çalışıyorlar benimde dilim yok birşey soramadan geri geliyorum..
Aysema Gencdijle Allah yardimciniz olsun. Iyi diyorsa muhtemelen çıkıyodur. Iyi demesenin sebebide şu kasılma olsunki bebek kanala insin. Benim hep 40larda çikiyor ve doktor çok seviniyor. Boyle boyle duzene girip kanala inicek dogum baslicak diyor. Hepimiz sağlıkla kavusalim insallah bebeklerimize🙏💕
Gencdijle Ern ya umarım sancılarınız artmaz, ama haftanız da iyi, ama burdaki doktorlara da güveniyorum ben normal diyorsa çok kafaya takmayın 🙏
Ecrinbzkrt Sancı yok ama bugun cok fazla kasılma yaşamaya basladım nst de hıssetmedıgım sancılarım cıkmıstı 35.haftada suan 37 olduk bakalım hayırlısı sancı olcakmı onun korkusundayım