Kızlar merhaba. 15 haftalık hamileyim iki gün önce doktora gittim kahverengi akıntı sebebi ile doktorum ileri derece idrar yolu enfeksiyonum olduğunu söyledi azosilin 500 mg ve zimaks 400 mg iki tane antibiyotik verdi kadın doğum doktorum verdi bu ilaçları bebeğe bi etki olmaz değil mi kullandım gerçi bugün ama sizlere de sormak istedim bilgi için şimdiden teşekkürler