Aybarss Kızlar 🌸14 hafta 2 günlüğüz belirtilerim kayboldu ne ağrı ne sızı ne bi bulantı yok sadece göğüslerim aşırı şiş ve kaşınıyor o kadar beni bi korku aldı acaba belirti olmaması normal mi ilk gebelik olduğu için bilemiyorum sizler nasıldınız 🙏🏼
bebegim_28 Aybarss 1.bebeğimi kaybettiğim de kalbi durmuştu 6+2 de bulantı ve bütün belirtiler devam ediyordu ama bebeğimin kalbi durmuştu yani belirtilerin kaybolması olumsuz olduğu anlamına gelmiyor tabi doktora gitmek daha mantıklı
haticeeeyy Aybarss ben buyuzden dun hastaneye gitmistim. Butun belirtilerim kaybolmustu birden ama cok sukur korktugum gibi olmadi bebegim gayet iyiydi coksukur. Hic korkmana gerek yok bence bu donemlerde oluyo galiba. Ben 11+5 haftaligim 🤰
cutemom95 Aybarss sanırım 13. Haftamdi ucak yolculugumun ertesi günü aniden tüm belirtilerim kayboldu. 1 gün bekledim hicbir değişme olmayınca doktora gittim. Hatta neredeyse kaybettiğime emindim hissi olarak. Ama sağlıklıydi çok şükür. Şimdi 24+3
Songulkls27 Aybarss daha ne normali zaten bu haftalarda geçmesi 17. Haftamdayım bulantı hala devam 🥴 benim geçse 40 gün 40 gece parti vericem 🥳🥳🥳
Aybarss haticeeeyy inşallah iyidir canım 3 haftadır görmedim özledim sanırım bi gideyim yarın görmeye 😇 teşekkürler 🌸
cutemom95 Ha ama bugün birşeylerin ters gittiğini düşünsem yine doktora giderim. 2 hafta önce tüm gün hareket etmedi diye gitmiştim. Içime kurt düşünce gidip görmeden rahat edemiyorum. Bi gidin sağlıklı olduğunu görün stresiniz geçsin.
Aybarss cutemom95 3 haftadır görmedim belki de bu yüzden strese girdim yarına randevu aldım gideceğim teşekkür ederim birazda olsa içim rahat 🙏🏼
AsliMaY Aybarss canım bende en son 11 haftalıkKen gittim 15 olduk ptesi randevum var ama içim içimi yiyo kaç gündür bişey mi oldu sağlıklı mı herşey yolunda mı bu kuşku benimde içimi yiyo günlerdir 🙄
sedasuzan Aybarss hiç merak etme bundan 1 hafta önce bütün belirtilerim gitti göğüslerim bile hassaslığı gitti artk o derecede ama çok şükür iyi geçen doktora gittim birazda biz fazla stres yapıyoruz oyuzden bence bak benim 3 gün oldu korku işte sanırım buda bi anneliğe hazırlık
Aybarss Songulkls27 inşallah seninde geçer o zaman canım 😇benim bulantı geceli bayağı oluyor ara sıra ağrım olurdu kasıkta belde oda gidince bi tedirgin oldum
Sinemisdemirag Aybarss canım bende de aynısı oldu şimdi doktordan geldim çok şükür herşey yolunda bence sende korkma belirtiler gider gelir her gün aynı olmazmış
Aybarss Sinemisdemirag evet öylemişte işte tedirgin oluyor insan yarın bende görmeye gideceğim canım içim rahatlasın ☺️ Teşekkür ederim 🌸
Caglab Aybarss Ben de hiç bir şey hissetmeyip bi sorun var kesin bir şey oldu dedim hep. Herkes ne güzel bir şikayetin yok keyfini çıkar hamileliğinin dedi. Ama cok şükür her şey yolundaymış. Kendinizi çok dinlemeyin. Biraz rahat bırakın. Sizin stresiniz bebege de yansır çünkü. Eminim ki kötü bir şey yoktur💞
Aybarss Caglab ayy inşallah yoktur da yersizdir bu korku valla içimi rahatlattınız çoktesekkür ederim😘sende sağ salim kucağına alrsın inşallah 🙏🏼
Zeyzeyka Aybarss canım bende çok kusuyordum doktorum 13. Haftada biter dedi bulantılar benim bitmedi 6. Ayda hala devam ediyor ama ortalama gebelerde 13 haftada normale dönüş oluyormuş, kurma kafanda sağlıkla kucağına alırsın insallah ❤️
Aybarss Zeyzeyka benim 11. Haftada bulantı bitmişti sadece bi ağrı vs olurdu onlarda olmayıp normal hayata dönünce korktum 🙂 inşallah hepimiz sağlıcakla alırız kucaklarımıza 🙏🏼🥰
Zeyzeyka Aybarss ayy ne güzel boşver olmasın 😃 mesela benim göğüs hassasiyetim hiç olmadı, kişiden kişiye değişiyor yani fazla kafaya takmamak lazım
Aybarss AsliMaY ayneeen bende o zaman gördüm daha doktorum 16. Haftada çağırdı da dayanamadım yarına bi görmeye gideceğim inşallah hayırlı haberler alırız Canım 🙏🏼
AsliMaY Aybarss amin canım hayırlısıyla inşallah. Zaten herşey yolundadır da işte biz kuruntu yapıyoruz 1 2 haftadır her okuduğum kötü şey acaba diye benimde aklımdan geçer oldu. Allahım hayırlısıyla sağsalim kucagımıza almayı nasip etsin 😊