33 haftalık gebeyim hamilelikden önce 11di hap falan ise yaramadı 10 gün önce 8.3du simdi iğne verdi bu daha berbatmis 10 gündür vitamin ve demir iğnesi oluyorum afedersin ağrısına oturamiyorum daha 10 gün var inşallah düzelir artık. Tok karınla yani yemekten 2 saat sonra alabilirsin hapı doktorum bana öyle demişti