Edauysun Ben de 23+4 haftalık hamileyim. Yorulduğum zaman ya da ben şu an sıralar home office çalışıyorum ondan dolayı 9 dan akşam 6 ya kadar oturuyorum koltukta işe dalıyorum. Sonrasında karnım çok gergin ve cidden taş gibi oluyor. Ne zaman uzanıp dinleniyorum o zaman yumuşuyor. Bence yorgunluk, oturma şekli ve maalesef ki STRES çok etkili oluyor.