Serifetsbs Merhaba kızlar 12+4 günlük hamileyim bugün doktora gittiğimde küçük kanama alanı gözüküyor ama önemli değil dedi vajinal jel kullanmam gerektiğini 16 haftaya kadar devam edelim dedi bu durumu yaşayan var mı
Gozde_coskun Serifetsbs valla canım benım 7. Haftada az vardı kanama gozukuyodu protestan verdı kullandım kutu bıttı , doktor kanama agrın yoksa kullanma dedı , gayet ıyım suan 14 haftakık olduk canım , jel ne ıcın acaba
Serifetsbs Gozde_coskun Crinone jel progestan diye geçiyor dedi vajinadan sıkıyorsun direk canım doktor bugün bana kalp atışı çok iyi bebekde güzel gayet hareketli dedi ama gene korkularımız var işte biraz benim ağrılarım hafifledi canım