Serpil02 ben özel olarak idrar tahlili vermedim. Salı günü 37. Haftalık olunca doğum her an olabilir diye bütün testler ayrıntılı yapıldı kan-idrar o zaman vermiş oldum. Ama kanda da idrarda da bir sıkıntı çıkmadı. Tansiyon olmasa normal doğumu bekleyecektik, çatı muayenesi de sıkıntısızdı çünkü.