Oknry09 Merhaba bayanlar 11haftalık hamileyim🐣Ve Bağcılarda medıcıne hosptal'a gidiyorum..peki ya sizler🌸
Hatunnn Esrasenocak bende maslak acibademe gidiyorum ama altunizade eve daha yakin oraya gecmeyi dusunuyorum hangi doktora gidiyorsunuz acaba
Aden Kizimveoglumm Bağcılar’da yeni iklim varmış orası hakkında bir bileğiniz varmı peki Doğuma doktorum oraya gelebileceğini söyledi bana ?
Teacher34 Kizimveoglumm bende bağcılar medilife gidiyorum su an 37. Haftamdayım sezeryen dogurwcagım yesım hanıma gıdıyorm tecrubelerını aktarırmısın memnun kaldıb mı
Heycanlianne Dilekk 7 haftalıkken başladım galiba. 32 haftalıgız hala ona gidiyorum. Çok tarlı ilgili bıcır bıcır bi hanım hatanede çok gizel ama biraz paraya aç bir hastane