Bebegm42 Arkadaşlar bebeğim 18 haftalık doktor plesentada 8 m kanama olduğunu ve çocuğun eşinin altta oldugunu söyledi dusuk tehlikesi var mış bu durumu yaşayan varmı
Mrvcnn Bebegm42 kanama ile iilgili bilgim yok ama benimde eşim aşağıdaydı genellikle kendi kendine yukarı cıktıgını söylemişti doktorum ağır taşımak,cinsel ilişki,ıkınma,eğilip yerden bisey almak vb yasaktı sonra yavaş yavaş kendiliğinden yukarı cıktı
Meryemzer Bebegm42 Bende 18.haftada kanama ile plasentanın aşağıda olduğunu öğrendim. Sürekli yatış verdi doktor ve progestan fitil ve iğne kullandım. Şuan 33. Haftadayım hala asagida
Mrvcnn Bebegm42 eşin aşağıda olmasının evreleri varmıs bide Rahmi tamamen kapatanı yan duranı vs bazı durumlarda kanama erken doğum riski oluyor eş yukarı çıkmazsa sezeryan olunuyor normal dogurulamıyor böyle anlatılmıştı bana eşinin aşağıda olduğu zaman progestan kullanmıştım
Bebegm42 Mrvcnn kaçıncı haftalarda çıktı inşallah benim de çıkar ve bebeklerimizi sağlıkla kucağımiza alalım inşallah çok teşekkür ederim
Bebegm42 Meryemzer bebegin düşebilir filan dedi çok korktum aşağıda olması önemli değil tek dileğim bebeğim ve benim sağlıklı olmam çok korktum
Bebegm42 Meryemzer banada progestan ilaç verdi dinlen dedi ama surekli yat dmedi ağır kaldırma ilişki yasak uzanmak yassk dedi
Bebegm42 Mrvcnn bende progestan kullanıyorum inşallah yukarı cikar banada dusuk erken dgum ve swzeryan olsbikir dedi inşallah bebegim sağ salim kucağıma gelsib swzeryan umrumda değil cok teşekkür ederim
Mrvcnn Bebegm42 ben eşinin aşağıda olduğunu öğrendiğimde 22+3 tüm ayrıntılı detaylı ultrasonda öğrenmiştim 27deki kontrolümde tamamen yukarı çıkmıştı suan 33üm bende cok korkmuştum bi sürü ihtimal var sonucta erken doğum kanama vs diye öğrendiğimden itibaren cok dikkat ettim canım harfi harfine uydum doktorun dediklerine ayakkabı giymek için bile eğilmedim kabız olmamaya dikkat ettim sürekli yatmadım ama agır is hiç yapmadım Allah gönlüne göre versin inşallah rabbim hepimize sağlıkla almayı nasip etsin
Emnee Benimde eşi aşağıdaymış fakat kanamam yok Rahmi tam kapatmıyor dedi dinlen vs hiç bişey demedi doktorum
Bebegm42 Mrvcnn çok mutlu oldum siizn adınıza inşallah benimde düzelir. Amin cnm Allah sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin bende çok dikkat ediyorum inşallah düzelir. Alaturka tuvalet de yasak mı demek ki 20. Haftalardan sonra düzeltebilirmis bunu duyunca çok rahatladim
esmakgun Kanama olduğunu doktorum söyledi yazmışsınız.. Öyle görünen bir kanama durumu yok mu acaba ? Bende de aşağıda olma durumu var.. ondan bilmediğimden soruyorum
Mrvcnn Bebegm42 aynen bence kullanmamaya calıs alaturka wcyi eğer evde alafranga varsa onu kullan yoksada cok dikkatli kullan alaturkayı cok eğilme cok ıkınma bacaklarını cok açma inş en kısa zamanda sende iyi haber alırsın 🙏🏼
Sm1615 Bebegm42 benimde 18.haftada plesantada kanama var 6 cm dedi 10 gun sonra gittiğimde baya azalmış dedi inşallah seninde öyle olur dikkat et bol bol
Bebegm42 Sm1615 Ay inşallah Allah razı olsun ön gün sonra gideceğim inşallah geçer 8 mm dedi bana cm değil de
Mrvcnn sevdax ilk öğrendiğimde araştırmaya koyuldum netten araştırdım kötü şeyler cıktı karşıma netten araştırmayı bıraktım cunku cok taktım sonra burdan baktım bir sürü yaşayan varmıs meğer sonra hamile bir arkadasımında öyleymiş onunda kendiliğinden yukarı cıkmıs ben en başta doktorumun kesin talimatlarını ve ona karşılık neler yaptıgımı yazayım -kesinlikle ıkınma asla kabız olma dedi kabız olmadım ama büyük abdest icin ıkınma ihtiyacı ister istemez oluyordu bunun icin bol su içtim tuvaletimin iyice gelmesini bekledim alafranga tuvalet kullandım alaturka kullanmak zorunda kaldığımda bacaklarımı cok ayırmamaya çalıştım cok öne egilmemeye çalıştım -eğilme yerden bisey almak icin bile dedi ayakkabı icin en ufak bisey icin bile egilmedim otururken bile öne egilmedim baskı olmasın diye yemek yerken öne eğiliriz ya korku iste ne olur ne olmaz diyip onun icin bile egilmedim bulaşık mak tabak koymak icin bile egilmedim -cinsel ilişki yasaktı zaten -dinlen dedi ama sürekli yatma dedi ilk başta sadece yattım korkumdan ayaklarımın altına hafif yüksek yastık koydum sırtım düz öyle yattım o dönem yemek WC icin kalktım nerdeyse iki hafta elimde tlfn kitap yattım valla annem geldi yardımcı oldu annem yokken eşim kayınvalidem yardımcı oldu eşi yukarı tamamen cıkmıs denilene kdar ev işi zaten yapmadım banyo yaparken dikkat ettim -çalışıyordum o dönem raporlu geçti hep çalışmama izin vermedi doktorum cunku yorulmakta etkiliyordu -doktorum tamamen kendiliğinden çıkar çıkmazsa yapacak bisey yok dedi özellikle eşin yukarı çıkması icin ekstra bisey yapılmıyormuş malesef -bol su içtim yanımda sürekli 1,5 lt pet sise vardı günde 2 kere doldururduk -bide bebege kilo aldıracak şeyler yemeye özen gösterdim ne kadar doğru bilmiyorum ama bebek agırlastıkca eşle yer değiştiriyormus demişlerdi -progestan fitil olarak kullandım bir kere iğne oldum -kanama yoktu plesentada benim kanama bi kere olmustu yerini bulamamışlardı bi daha olmadı -eğer eş yukarı cıkmazsa rahmin tamamen kapanırsa ozaman konusuruz demişti doktorum es yukarı çıkmayınca sezeryan olunuyor kan kaybı riski oluyor erken doğum riski oluyor demişti -o dönem her hafta gittim doktora her gittiğimde eş nasıl diye sordum bazen söylemiyordu doktor ben özellikle hatırlatıp soruyordum sürekli her muayenede sorun *suan aklıma gelenler bunlar şahsi fikrim cok araştırmaya girmeyin herkesin hamileliği farklı bende kendimi cok üzdüm o dönem cok okudum cokarastırdım cok agladım bisey olcakmı diye Biliyorum cok zor takılıyor ister istemez kafaya ama stresimizi bebeğimizde hissediyor kendinize dikkat edin bol su icin uzanın ayaklarınız biraz yukarda kalsın rabbim hepimize sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Esen16 Arkadaşlar bende 18 haftaliğim kaç günden beri karnim sertleşiyor ve cok ağrıyor doktora gittim herhangi bir sıkıntı yok dedi sizde de oldumu hiç bu haftalarda
Bebegm42 Mrvcnn Ay amin Allah sizden bin kere razı olsun inşallah hepimiz bebeklerimizi sağlıkla kucağımiza alırız çünkü çok zor çok üzüldüm ağladım doktor kanama olursa bebeği alırız deyince cokk korktum