Kızlar sımdı ben 29 nisanda kanamam oldu o gün erken gebelık testı yaptım kanamadan önce silik çıktı ondan sonra kanama oldu az ama sonra tarıhı tam hatırlamıyorum mayısın ortası gıbıydı peceteyle silince az birsey pembesi bir kan geldı adetim 8 gün gecıktı ve ben 4 gebelık testı yaptım silik çıktı ama yapıp uyuyordum kalktığımda vardı silik çizgiler bugün kan testı yaptım devlette 0.1 çıktı sizce geç döllenme olur mu adet olmadım daha