Menekse_0104 Alttan muayene ne zaman yapılıyor yani kaç haftalıkken belli bir zamanı mı var yoksa kişiden kişiye mi değişiyor
Aysema Menekse_0104 Her doktorun tutumu farklı. Kimisi doĝum başlayana kadar yapmıyor. Ben 36 da oldum mesela.
senemyavas Bende 37de gittim çatı muayenesini yapar diye. Yapmadı. Ne zaman yapılır dediğimde bana doğum başladığında bakılır dedi Ama %75 37. haftadan sonra bakıyorlar. En sağlıklısı kontrolünde olduğun doktora sorman