Kadrbusra19 panik atak korkusu panik atağı getirir… o bebek oradan bir yolunu bulup çıkacak nasıl olsa :)) panik atak bende de vardı geçti çok şükür uzun zamandır olmuyor, sürekli üzerinde düşündüğünüz şeyler sebebiyle beyindeki kimyasal denge bozuluyor ve hormonal denge bozuluyor bu yüzden panik atak yaşanıyor. Hamilelik ve doğumda bambaşka bir hormonal düzene geçiş yapıyoruz, buna odaklanın bunu düşünün herşey olması gerektiği gibi ilerleleyecek Allahın izniyle ve doğumunuz başladığında vücutta oluşan hormonal dengede panik atağa yer olmayacak buna inanabilirsiniz :) tıpkı cinsel birliktelik yaşarken tuvaletinizin gelmesinin imkansız olması gibi :))