oznuryucel Kızlar adetime 6 gün var ama adet olacakmış gibi şişlik ve ağrım var.Gebeliğin başında bu durumu yaşayan oldu mu?
Secil320 oznuryucel canim benimde 5 gün kaldi adet günüme ama sabah asiri derece karin agrisiyla uyandim ve hala devam ediyor. Insallah ikimizdede hamilelik belirtisidir 🤲🏻
Mucize_istiyorum22 oznuryucel benim oldu fakat adet gunum geçtikten sonra bu ağrı oldu yerleştiği icin
oznuryucel Adetim çok düzenlidir çarşamba günü olacağımı biliyorum bide çok hafif bi lekelenme var bunlar belirti olabilir mi diye düşündüm sormak istedim. Teşekkür ederim:)
oznuryucel Secil320 ayy inşallah inşallahhh bide arada mide bulantısı üşüme falan geliyo hayal kırıklığına uğramamak için soğuk algınlığıdır diyorum :D
oznuryucel Mucize_istiyorum22 normalde su gibi akan zaman şimdi geçmiyor test için çok erken.Allah bize de nasip etsin inşallah.
Mucize_istiyorum22 Büyük ihtimalle adet belirtisi.. adeti geçtikten sonra ağrı olsaydı hamilelik belirtisi olurdu diye düşünüyorum.
132025 oznuryucel adet belirtileri ve hamilelik belirtileri birebir aynı o yüzden en güzeli adet gününü beklemek
Ayseegull32 oznuryucel adetime 3 gün kala aynı belirtiler vardı hatta pembe bir lekelenme olmuştu adet oldum sanmıştım meğer gebeymişim 👼🏼 inşallah sizinde öyledir😊
oznuryucel Ayseegull32 bu sabah days comfort erken gebelik testi yaptım negatif çıktı artık heyecan yapmadan nötr şekilde günümü beklicem.Bu heyecanlar bizi mahvetti :D
Saadetctk oznuryucel ben adet olucam sanmıştım kasık agrim vardi çünkü megersem hamileymisim. Regl belirtisiyle hamilelik belirtileri hemen hemen ayni gibi o yuzden ben hic anlamamistim valla
Ayseegull32 oznuryucel inşallah güzel günler gelecektir hayırlı zamanda sağlıklı sıhatli evlatlar nasip etsin Rabbim 🌹🐥
Gulanelis oznuryucel canm test alma imkanın varsa alıp yapsan daha iyi olmaz mı??? 37+1 haftalıgım ve benim bile karnım ağrıyor karın ağrısı her insanda olablir
oznuryucel Gulanelis korktuğum soru geldi :D test aldım ama çok erken olduğunu sonucun yanıltabilceğini bildiğim için tecrübeli kişilere sormak istedim
Burcu3506 Benim adet 4 gün geçti hala test negatif biraz daha beklesem mi kan mı versem kızlar sonradan pozitif çıkan oldu mu
oznuryucel Gulanelis doğrudur bugün erken gebelik testi yaptım ama forumda okuduğum kadarıyla kimse güvenilir bulmuyor o testleri.