Merhaba kızlar, adetim 3 gün gecikti her ay çok düzenli olmuyorum, bir iki gün ileri sarkabiliyor. 19 mayıs da ovülasyon testi pozitif yakaladım. ancak test yapmaya devam ettim nerdeyse hep aynı tonda devam etti bir kaç gündür yapmadım. Bu gün yine Lh testi yaptım sizce bu gün yaptığım test pozitif mi.
Daha önce 1kez gebe kaldım bel ağrım, kasıklarda alt karında şişlik gibi belirtilerim olmuştu. aynı belirtilet yine var. özellikle bel ağrısı. adet olacak gibiyim ama bu test acaba hamileliği ne denli gösterir. yorumlarınızı bekliyorum
https://imgyukle.com/i/y8VRZ8