Zsahin ikili test yaptırmadım önümüzde ki ay renkli ultrason yaptıracağız . Önce ki muayenem de boyun , Burun normal bir sıkıntı görünmüyor dedi doktorumuz içimiz rahattı şimdi gittiğimizde kalbinde 2 parlaklık olması normal değil dedi detaylı ultrason önerdi ama böyle söylerken sanki bir şey görmüş gibiydi üzgün gibi çok üzüldüm hiçbir şey duyamadım sonra söylediği hiçbir şeyi algılayamadım