Canparcam_2 Meleklk 34+3 bende yaşıyorum bazen bıçak saplanır gibi oluyor canım yanıyor yerimden kalkıyorum.
Suledonmez2906 Meleklk aslında çok rahatsız edici bi sancı olmuyo ama yenilerde başladığı için artık kontrol ediyorum diyelim kontrolüm var yakınlarda zaten büyük ihtimalle girerim bakalım canım 🙂🙂
Gizemli91 Meleklk anlık sürüyor hemen bir geçenlerde 15 dk sürdü kaşık ağrım bellide daha fazla ben nts ye girdim sancı yok
Aybuk66 Karniniza agrilar griyomu sizinde sabahlari kisa surelide olsa toplanmasini gectim bu sabah sag karnimin yani bi kramp gbi grdi dedim noluyo gecmedi bi sure sonra gecti kendime gelemedim oluyomu sizede biz34+4 gnluguz