Gd1992 normal de tansiyonunuz kaç çıkardı. Eğer oda böyleyse normal herkesin bünyesi bir olmaz benim de hep 9/6 ve kendimi çok iyi hissediyorum. Normal de 12/8 olması gerekirken benim öyle çıkınca başım ağrıdan çatlıyo mesela. Halsizliğiniz baş dönmeniz göz kararmanız yoksa ve kendinizi iyi hissediyorsanız Sizin içinde normal tansiyon o demek. Zaten gebelikte olabildiğince yüksek tansiyondan kaçınılmalı