busranurrr 29+4 hatfalığız hanımlar kaç gündür sağ gögsümün hemen altında bi ağrı sızı bıçak batması gibi çok rahatsız ediyor beni ne yapmalıyım sizdede oldumu?
Sara busranurrr bendede cok oluyodu bazen aglamak ıstıyodum.Birde vajınamın yanlarından oyle agrılar olurdu .Magnezyum basladıgımdan sora cok sukur bır az duzelmıs.
Bhr busranurrr magnezyum kullanmaya başla doktoruna söyleyince yazacaktır zaten. Kullandıkça rahatlarsın InşaAllah 😊
Bhr busranurrr yok zararlı olsa doktor yazmaz zaten mutlaka alıp kullanmalısın çünkü ilerleyen zamanda kramplarında olur. Ben 13 haftalık da kullanmaya başladım şuan 35 haftalık oldum hiç sıkıntı yaşamadım.