Bende de oldu rahim yukarı çıktığı için göbek deliği etrafındaki kasları geriyormuş yer hazırlıyormuş fıtık oldum sanmıştım baya ağrılıydı benim de 🙈 . Ama tabi ki bende bişey olmadı sizde de olmaz diyemem Belki başka bişeydir🙂 doktora görünün bi rahat edersiniz