Hanımlar 38+6 haftalık hamileyim çok fazla ödemim var el ayak yüz tüm naparsam yapayım ama hiç geçmedi baştan beri var bana şey söylediler ödemli vucüt normal doğum zor olur çok ısrar etme normal doğum için dediler (hem hastenede ki hemşire hemde sağlık ocağında ki Ebe) bilgisi olan yada benim gibi ödemli olup normal doğum yapan var mı