Anne71 gülsüm hanıma ben başından beri gidiyorum muayene ücreti 100 TL idi en son sağolun güzel, yorumunuz için bugün eşim sordrmus düzelmiş dedi eskisi gibi değilmiş iyi şimdi dedi ama, hayırlısı bakalım siz böyle güzel yorumlar yapnca içim rahatlyor😊😊