Kızlar merhaba bu benim ilk yorumum . 30+1 im bugün. 2 gündür kendimi özellikle Evde yalnız kalınCa tuhaf hissediyorum depresyon gibi bir moddayım. 3 gündür hafif griptim Geçme aşamasında şu an ama onunda mı etkisi var bilemiyorum. Genel itibariyle bir çöküntü var sanki içimde. Eşim evdeyken onunla çok iyi vakit geçiriyoruz yada başkası varken fena değilim çok ama yalnız kalınca çok tuhaf bir his geliyor içime. Lohusalık döneminde olur genelde sanırım bu depresif hal ama ben şimdiden mi yaşıyorum bilemiyorum…