Bebeğini bekleye bekleye 40. Haftayı görenlere selam olsun. Yalnız değilsiniz. Her gün nişan su sancı bekleyenler tüm kalbimle bende sizlerle bekliyorum. Doğ artık doğ diyen babamız da promosyon stres kaynağı. Sülalesi rahat olan bebekler gelmiyor galiba. 🤷😂