Mom092 Ozlem_20 cok sukur canim gozun aydin rabbim kucagina alma sevincinide yasatsin insallah🌺 kac haftaliksin☺️
Ozlem_20 Esme1989 amin 🤲 doktr kan uyuşmazlığı var dedi ne demek yani kötü bişey mi sıkıntı yok dedi ama
Mina00 Ozlem_20 iğnesi oluyor kan uyuşmazlığı iğnesi senin kan grubun negatif eşinin ki pozitif olduğu durumda oluyor iğnesi var onu soruştur canim
Bittercikolataa Mina00 aa ben ilk defa duydum benim pozitif esimin negatif bunda da bi sorun olurmu ayni sey mi olur yani kan uyusmazligi
Mom092 Ozlem_20 ben dun 6+1 de gittim bebisi gordu kalbide olusmus dedi ama dinletmedi karindan bakti iki hafta sonra net dinlersin dedi ☺️